ZDROWA JEDYNKA
W ramach realizacji programu profilaktycznego Zdrowa Jedynka w klasach siódmych i ósmej są realizowane tematy z profilaktyki zdrowia. Z uczniami zostały podjęte tematy „RUCH TO LEKARSTWO NA STRES” oraz „WPŁYW SIEDZĄCEGO TRYBU ŻYCIA NA SPRAWNOŚĆ FIZYCZNĄ” Efektem końcowym są prace wykonane przez uczniów. Można je obejrzeć na gazetce szkolnej.
M. Zielińska
PRÓBNY EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
Świetnie przygotowujemy do EGZAMINU ÓSMOKLASITY!
Wszyscy nauczyciel pracują
na SUKCES KAŻDEGO ucznia!
Jak?
- systematyczna DIAGNOZA postępów
- wszyscy nauczyciele poznają wnioski z diagnozy i opracowują wspólnie plan pracy z uczniem aby jak najlepiej mu pomóc
- prezentujemy mocne i słabe strony każdemu z uczniów
- doceniamy każdy -nawet mały -postęp dziecka i ciągle motywujemy do nauki i pracy
- uczymy dzieci jak się uczyć
- dzieci znają technik rozwiązywania zadań oraz potrafią planować pracę podczas sprawdzianu czy egzaminu(BEZCENNE!)
- korzystamy z różnych pomocy naukowych oraz materiałów które przygotowujemy dla NASZYCH uczniów
- uczniowie piszą egzaminy próbne aby przyzwyczaić ich do typów zadań i pomóc im przezwyciężyć stres(ostatni w zeszłym tygodniu)
EFEKT?
BARDZO WYSOKIE WYNIKI
Z EGZAMINU OSMOKLASISTY!!!!
UCZNIOWIE DOSTAJĄ SIĘ DO WYMARZONYCH SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH!!!!
„Klub Odkrywców Tajemnic Wszechświata”
W nasze szkole był realizowany projekt, obejmujący mocne strony predyspozycji. Zainteresowani uczniowie, mogli uczestniczyć w pracach „Klubu Odkrywców Tajemnic Wszechświata”.
Projekt był współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.
Uczniowie rozwijali tu swoje zainteresowania, zamiłowania i uzdolnienia. Pracowali metodą projektu. Rozwijali kreatywność, twórczo podchodząc do omawianych zagadnień. Rozwijali umiejętności miękkie – współpracy w grupie, asertywności, logicznego i analitycznego myślenia, organizacji pracy. Przełamywali bariery związane z wystąpieniami na forum grupy.
Na zajęciach „Klubu Odkrywców Tajemnic Wszechświata” uczniowie poznawali budowę naszego układu słonecznego, nie tylko wizualnie, ale również w praktycznych działaniach. Efektem ich pracy i współpracy jest ten oto układ słoneczny.
Swoje zainteresowania, uczniowie skierowali w kierunku Księżyca. Poznawali historię wyobrażeń o srebrnym globie. Zdobyli ciekawą wiedzę naukową, związaną ze zjawiskami, jakie pojawiają się na Księżycu. Wykonali kilka własnych prac plastycznych, które w kreatywny sposób prezentują te zjawiska.
Aby móc swobodnie „poruszać się” w przestrzeni kosmicznej, członkowie klubu odkrywców zbudowali prom kosmiczny. Myśl techniczna, rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych, łączenie pomysłów budowniczych, stanowiły spore wyzwanie. Oczywiście dla ludzi sukcesu, nie ma rzeczy niemożliwych. Oto efekt – wszystko z surowców wtórnych.
Przed odkrywcami tajemnic wszechświata pojawił się kolejny etap do pokonania. W przestrzeni kosmicznej po prostu niezbędne są roboty. Muszą wykonywać najniebezpieczniejsze misje. Dostarczać informacji, dzięki którym, odkrywcy bezpiecznie będą mogli podróżować do najniebezpieczniejszych zakątków wszechświata. Trzeba zbudować roboty? Oczywiście! No to zbudowali.
Czas na zwiedzanie i odkrywanie kolejnych tajemnic. Nic tak nie kusi, jak czarne dziury. Czy można się do nich zbliżyć? Czy można je zobaczyć? Co się tam dzieje? Te i inne pytania spowodowały, że odkrywcy rozpoczęli szukanie odpowiedzi. Czy znaleźli? Odkryli wiele hipotez, wizualizacji, ciekawych spostrzeżeń. Sami, tak wyobrażają sobie te tajemnicze obszary czasoprzestrzeni.
Projekt opracowała i przeprowadziła pani Mariola. Czuwała ona nad bezpieczeństwem członków „Klubu Odkrywców Tajemnic Wszechświata”, ich rozwojem intelektualnym i kreatywnością. Zainteresowani uczniowie mieli tu okazję ukazać swą indywidualność i rozwinąć logiczne i analityczne myślenie.
M. Świąder
WSZECHSTRONNY ROZWÓJ
Uczniowie klas trzecich bardzo lubią ćwiczyć z piłkami. Zabawa z różnymi piłkami do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, piłki nożnej wpływa na wszechstronny rozwój dzieci. Jest to okres, w którym uczniowie powinni poznać wiele dyscyplin, gier zespołowych. Poprzez zabawą od najmłodszych lat chłopcy i dziewczęta uczą się prawidłowego ustawienia, podań i chwytów oburącz i jednorącz, a przy tym wspaniale się bawią.
M. Zielińska
Asamblaż
Asamblaż to forma artystyczna będąca odmianą kolażu, według której tworzy się trójwymiarowe kompozycje z gotowych przedmiotów. zobaczcie jakie dzieła stworzyli uczniowie z klas siódmych.
A. Tobias
Spacer po krajach niemieckojęzycznych
Klasy 2a i 2b rozpoczęły spacer po krajach niemieckojęzycznych. Natknęliśmy się na przepiękne strzeliste, bogate w faunę i florę Alpy. Alpy to łańcuch górski ciągnący się nie tylko poprzez Niemcy, ale i inne Państwa, których flagi i nazwy w j. niemieckim umieściliśmy na plakacie. Pokazaliśmy również innym koleżankom i kolegom ze szkoły, jak przostrzegamy Alpy i załączyliśmy nasze prace plastyczne. Może kiedyś uda nam się wyruszyć w prawdziwą wyprawę w Alpy, a może ktoś zostanie alpinistą?
K. Król
ZAPISZ SWOJE DZIECKO DO JEDYNKI
NASZA SZKOŁA NUMER 1 !!!!!
WYBIERZ JEDYNKĘ !!!!!
STAWIAMY NA WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO DZIECKA !!!!
DZIEŃ GIER PLANSZOWYCH
Klasowy dzień gier planszowych w klasie 2b. Zachęcamy wszystkich, aby zamiast gier komputerowych odkrywać na nowo gry planszowe, które niosą wiele radości i wspólnej zabawy.
MALI ARTYŚCI
Zespół klasy 4 jest bardzo twórczy. Uczniowie mają zawsze pełno pomysłów i ciekawych rozwiązań. Swoje zdolności ujawniają na zajęciach kreatywnych.
A.Tobias
CZYTAM Z KLASĄ
Uczniowie klas drugich realizując Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Czytam z klasą – lekturki spod chmurki” zachęcają do czytania lektur.